تاریخ انتشار: ژوئن 28, 2022نویسنده: دسته بندی: مقالات
پرستار نیمه وقت سالمند

پرستار نیمه وقت سالمند چگونه است؟ بهترین موسسه در تهران برای استخدام پرستار نیمه وقت سالمند کجا است؟ حقوق یک پرستار نیمه وقت چه قدر است؟ چنانچه می خواهید در رابطه با استخدام پرستار به صورت نیمه وقت اطلاعات بیشتری به دست آورید با ما در پرستار اول همراه باشید.

بسیاری از خانواده ها با سالمندانی رو به رو هستند که از مشکلات جسمی رنج می برند و یا بر اساس دلایل مختلف به پرستاری و مراقبت نیاز دارند. علاوه بر آن بسیاری از این خانواده ها سعی می کنند که در منزل از عزیزان خود مراقبت کنند و انها را به آسایشگاه سالمندان انتقال ندهند.

به همین دلیل نیاز به پرستار سالمند در جامعه ما بسیار زیاد است و با روش های مختلفی می توان این کار را انجام داد که یکی از این روش ها استخدام پرستار نیمه وقت برای سالمند مورد نظر است.

 

همچنبن بخوانید:  پرستار بیمار ، پرستار کودک

 

پرستار نیمه وقت سالمند کیست؟

 

پرستار نیمه وقت سالمند در واقع به پرستاری گفته می شود که امور مراقبت و نگهداری از سالمند را به صورت نیمه وقت و موقتی در منزل انجام میدهد.

ساعت کاری این پرستاران را میتوانید با انها تنظیم کنید اما باید توجه داشته باشید که برای استفاده از این روش استخدام پرستار باید حتما ساعات تعیین شده در طول روز باشد و ارائه خدمات پرستاری به شب نکشد زیرا در این شرایط استخدام پرستار از نوع شبانه خواهد بود که هزینه آن با پرستار نیمه وقت متفاوت است.

 

پرستار نیمه وقت سالمند

شرایط پرستار نیمه وقت سالمند:

 

پرستاری که به صورت نیمه وقت برای مراقبت از سالمند استخدام می شود بر اساس اهداف شما و شرایطی که دارید، می تواند امور مختلفی را انجام دهد که در این زمینه باید خودتان در ابتدای کار در رابطه با وظایف پرستار با او و یا موسسه پرستاری صحبت کنید و شرایط را با آنها در میان بگذارید.

 

پرستار سالمند به صورت نیمه وقت در چه مواقعی مناسب است؟

کسانی که دارای یکی از شرایط ذکر شده در زیر باشند از جمله افرادی محسوب می شوند که گزینه مناسبی برای استخدام پرستار نیمه وقت هستند:

  • کسانی که از عهده هزینه استخدام پرستار تمام وقت بر نمی آیند
  • کسانی که به دلیل مشاغل کاری فقط در برخی از ساعات روز به پرستار سالمند نیاز دارند
  • سالمندانی که امور زیادی برای انجام شدن ندارند
  • سالمندانی که نباید در طول ساعات مورد نظر تنها بمانند و کسی نزد آنها نیست
  • سالمندانی که قوای بدنی خود را به شکل کامل از دست نداده اند
  • سالمندانی که مشکلات جسمی زیادی ندارند و میتوانند امور خود را انجام دهند
  • و…

 

 

حقوق پرستار نیمه وقت سالمند:

 

حقوق یک پرستار نیمه وقت در مقایسه با یک پرستار تمام وقت نصف می شود و در واقع پرستارانی که به شکل نیمه وقت کار می کنند از نصف حقوق وزارت کار برای یک پرستار برخوردار می شوند.

لازم به ذکر است که با توجه به اینکه ساعات کار مطابق با وزارت کار 8 ساعت در نظر گرفته می شود، یک پرستار نیمه وقت باید حداقل به مدت 4 ساعت خدمات پرستاری در منزل ارائه دهد.

 

پرستار نیمه وقت سالمند

بهترین موسسه برای استخدام پرستار نیمه وقت سالمند در تهران:

 

در شهر تهران به وفور میتوانید موسسه پرستاری پیدا کنید اما اگاه باشید که تمامی این موسسات از شرایط ایده آل برخوردار نیستند و خدمات مناسبی ارائه نمی دهند.

پس به دنبال موسساتی باشید که از کیفیت ارائه خدمات انها مطمئن باشید و بدانید که با شرکت معتبری در طرف هستید.

در این خصوص موسسه پرستار اول در تهران از بهترین مراکزی است که می توانید برای ارائه خدمات از آن کمک بگیرید و انجام امور خود را به آن بسپارید.

موسسه پرستار اول پرستاران بسیار با اخلاق، متعهد، وظیفه شناس و متخصصی را در اختیار شما عزیزان و سالمندان محترم قرار می دهد.

لازم به ذکر است که در این موسسه می توانید برای استخدام پرستار کودک و یا بیمار نیز اقدام کنید.

 

کلام پایانی:

 

پرستار نیمه وقت سالمند را برای شما عزیزان مورد بررسی قرار دادیم و توصیه می کنیم که اگر به دریافت خدمات پرستاری نیازمند هستید حتما از موسسه پرستار اول  کمک بگیرید تا با انجام این کار در آسایش و آرامش خود و سالمندان عزیزتان نقش داشته باشید.

در صورت تمایل میتوانید به شکل آنلاین درخواست استخدام پرستار را در وب سایت پرستار اول ثبت کنید.

 

 

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خدمات پرستاری؛ دارید کارشناسان ما به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.