تاریخ انتشار: ژوئن 9, 2022نویسنده: دسته بندی: مقالات
بکارگیری پرستار کودک

آیا قصد دارید که به بکارگیری پرستار کودک بپردازید؟ آیا میدانید مزایای بکارگیری پرستار کودک

چیست؟ آیا عوامل موثر در هزینه انجام این کار را می دانید؟ با در مجموعه پرستار اول همراه باشید تا پاسخ این پرسش های مهم را به شما ارائه کنیم.

 

همچنین بخوانید: تورم در بدن سالمندان چه دلایلی دارد و روش های مراقبت از سالمند مبتلا چیست؟

 

با توجه به اینکه در سال های اخیر بیشتر بانوان در بیرون از خانه شاغل هستند و زمان کافی برای نگهداری و مراقبت از فرزندان خود را ندارند، بکارگیری پرستار کودک بسیار مورد توجه قرار گرفته است و معمولا این دسته از خانواده ها ترجیح میدهند که برای مراقبت از فرزند خود پرستاری را استخدام کنند تا امور مربوط به نگهداری آنها در خانه انجام شود و به این شکل خیال آسوده ای داشته باشند.

به این دلیل کسب اطلاع از ویژگی های استخدام پرستار کودک در منزل می تواند حائز اهمیت در نظر گرفته شود.

انواع روش های بکارگیری پرستار کودک

بکارگیری پرستار کودک

برای اینکه بتوان پرستاری را استخدام کرد تا مراقبت از کودک در منزل انجام شود، روش های زیادی وجود دارد که این روش ها از قبیل زیر هستند:

 

استخدام پرستار تمام وقت و یا شبانه روزی

در این روش شما می توانید پرستاری را برای مراقبت از کودک و یا کودکان خود به شکل دائمی، تمام وقت و یا شبانه روزی استخدام کنید تا مانند یک دایه دائما امور مربوط به فرزند شما را انجام دهد.

 

بکارگیری پرستار پاره وقت

استخدام پرستار پاره وقت بدین معنا است که شما همکاری با پرستار مورد نظر خود را فقط برای برخی از ساعات روز نیاز داشته باشید.

 

استخدام پرستار ساعتی

استخدام پرستار به صورت ساعتی نیز به این شکل است که هزینه پرستار را بر اساس هر یک ساعت همکاری او پرداخت می کنید و چند ساعت در روز از کمک او به شکل موقت بهره می برید.

 

استخدام پرستار برای چند روز در هفته

در صورتی که فقط برای چند روز از هفته به کمک پرستار نیاز داشته باشید، گزینه استخدام برای چند روز در هفته برای شما مناسب است و می توانید در این روش روزهای هفته را با پرستار هماهنگ کنید.

 

مزایای بکارگیری پرستار کودک

بکارگیری پرستار کودک

مسلما استخدام پرستار برای کودک با مزایایی در مقایسه با انتقال کودک به مهد کودک ها همراه است که مزایای کلی انجام این کار از قبیل زیر می باشد:

  • بهره بردن از آرامش خاطر نسبت به کودک و یا کودکان
  • امکان پرستاری از یک الی چند کودک شما در منزل
  • عدم نیاز به انتقال کودک به مهد کودک های موجود در سطح شهر
  • فراهم کردن زمینه آرامش و راحتی کودک
  • امکان نظارت بر عملکرد پرستار و چک کردن رفتار و عملکرد او در منزل
  • و…

 

بهترین مرکز استخدام پرستار کودک در تهران

از بهترین مراکزی که می توانید با مراجعه به آن برای استخدام پرستار کودک اقدام کنید، مجموعه پرستار اول است که در خیابان ملاصدار تهران واقع شده و بهترین پرستاران را در این زمینه به شما معرفی می کند.

با این وجود اگر محل زندگی شما به محدوده ملاصدار نزدیک است، توصیه می کنیم که از خدمات پرستار اول استفاده کنید و همکاری خود را با این مرکز آغاز نمایید.

پرستار اول زمینه استخدام پرستار سالمند و بیمار را نیز برای شما فراهم کرده است.

 

عوامل موثر در هزینه بکارگیری پرستار کودک

عواملی که میتوان آنها را در هزینه بکارگیری پرستار برای کودک در منزل موثر دانست، مسائلی از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

  • روش استخدام پرستار
  • تعداد کودکانی که باید از انها پرستاری شود
  • وضعیت جسمی کودک و یا کودکان
  • مسئولیت هایی که به عهده پرستار گذاشته می شود
  • همکاری کردن شما با پرستار برای انجام وظایف او و یا عدم انجام این کار
  • تمامی این موارد بر روی هزینه بکارگیری پرستار کودک تاثیر می گذارند و باید به انها توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با همکاران ما در پرستار اول در تماس باشید.

 

کلام پایانی

بکارگیری پرستار کودک که از نیازهای اصلی والدین خصوصا در کرونا است، را برای شما مورد بررسی قرار دادیم تا در این زمینه بتوانید با آگاهی بیشتری برای استخدام پرستار اقدام کنید و شرایط ایده آلی را پشت سر بگذارید.

فراموش نکنید که برای انجام این کار حتما از مراکز بسیار معتبر همکاری دریافت کنید و پیش از استخدام کردن پرستار در رابطه با او و یا مرکز پرستاری به میزان کافی تحقیق و بررسی انجام دهید.

 

مطالب مرتبط:

پرستار بیمار

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خدمات پرستاری؛ دارید کارشناسان ما به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.