تاریخ انتشار: ژوئن 8, 2022نویسنده: دسته بندی: مقالات
قیمت پرستار سالمند

قیمت پرستار سالمند چه قدر است؟ آیا می خواهید پرستار سالمند استخدام کنید؟ آیا کسب اطلاع از هزینه مورد نیاز برای استخدام پرستار برای شما حائز اهمیت است؟ پس با این وجود ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید تا شما را از این مسائل مطلع سازیم.

 

همچنین بخوانید: تورم در بدن سالمندان چه دلایلی دارد و روش های مراقبت از سالمند مبتلا چیست؟

 

پرستارانی که برای مراقبت و نگهداری از سالمندان استخدام می شوند، شرایط متفاوتی دارند  و به روش های مختلف می توان برای استخدام آنها اقدام کرد. در واقع شرایط استخدام پرستار می تواند تاثیر مستقیم بر روی هزینه و دستمزد پرستاران داشته باشد اما علاوه بر آن مسائل دیگری نیز در این زمینه موثر واقع می شوند که در بخش های بعد به شرح آنها خواهیم پرداخت.

قیمت پرستار سالمند چه قدر است؟

قیمت پرستار سالمند بر اساس روش استخدام و مسائل دیگری متغیر است که با این وجود عوامل موثر در قیمت پرستار سالمند از قبیل زیر در نظر گرفته می شوند:

روش استخدام پرستار سالمند

قیمت پرستار سالمند

پرستاری از سالمند با روش های مختلفی انجام می شود که شما می توانید بر اساس نیاز عزیزان خود و شرایط خودتان یکی از این روش ها را انتخاب کنید. به عنوان مثال: می توانید پرستاری از سالمند را به صورت شبانه روزی، دائمی، پاره وقت، ساعتی، روزانه و … انجام دهید.

با این وجود هر یک از این روش ها از قیمت متفاوتی برخوردار است که در قیمت پرستار سالمند

موثر واقع می شود.

تعداد روزهای هفته که در آن پرستار استخدام می شود

عده ای از عزیزان پرستاری از سالمند را برای چند روز در هفته نیاز دارند و عده دیگری مایلند تا همه روزه مراقبت از سالمند عزیز آنها انجام شود. در نتیجه هر چه تعداد روز هایی که قصد دارید مراقبت از سالمند شما انجام گردد، بیشتر باشد مسلما هزینه شما نیز افزایش پیدا می کند.

روش محاسبه قیمت پرستار سالمند

قیمت پرستار سالمند را می توان با روش های مختلفی محاسبه کرد یعنی متوان دستمزد پرستار را به شکل ساعتی در نظر گرفت و یا ماهانه برای او مبلغی را در نظر گرفت. این موضوع نیز می تواند در کاهش و یا افزایش قیمت پرستار سالمند تاثیرگذار باشد.  پس باید به این مورد نیز توجه کافی داشته باشید.

اموری که پرستار برای سالمند انجام می دهد

قیمت پرستار سالمند

همان طور که می دانید پرستاران امور مختلفی را برای سالمندان انجام می دهند. با افزایش یافتن وظایف پرستار برای نگهداری از سالمند دستمزد او نیز بیشتر می شود. به عنوان مثال: اگر پرستار نظافت و استحمام سالمند را نیز انجام دهد دستمزد بیشتری در مقایسه با زمانی خواهد داشت که از انجام این امور فارغ است.

کمک کردن به پرستار در انجام امور سالمند و یا عدم انجام این کار

زمانی که پرستاری را برای مراقبت و نگهداری از سالمند خود استخدام می کنید، می توانید در انجام وظایف پرستار به او کمک کنید و یا تمامی وظایف را به پرستار محول نمایید.

با این وجود همکاری شما با پرستار استخدام شده در هزینه های شما کاهش ایجاد می کند و نیاز به پرداخت دستمزد کمتری به او خواهید داشت.

شرکتی که درخواست استخدام پرستار را به آن صادر می کنید

با توجه به اینکه شرکت های مختلفی امکان استخدام پرستار را برای شما هموطنان عزیز فراهم کرده اند و همچنین از آنجایی که شرایط شرکت ها با هم متفاوت هستند، باید توجه داشته باشید که نوع شرکت انتخاب شده توسط شما می تواند تا حدودی در هزینه تاثیر گذار باشد.

توصیه می کنیم که در این زمینه شرکت هایی را انتخاب کنید که در فاصله کمی از محل سکونت شما قرار داده باشند تا کرایه رفت و آمد پرستار کاهش پیدا کند و شرایط بهتری داشته باشید.

در این خصوص باید شرکت پرستار اول را نیز به شما هموطنان ساکن تهران معرفی کنیم که خدمات خود را به شکل بسیار مناسبی ارائه میدهد و پرستاران ماهر و با تجربه ای را در اختیار شما هموطنان عزیز قرار میدهد.

کلام پایانی

قیمت پرستار سالمند را مورد بررسی قرار دادیم تا از شرایط استخدام پرستار و هزینه ای که در این زمینه باید پرداخت کنید اگاه تر باشید. اگر قصد دارید که آگاهی دقیق تری در این زمینه به دست آورید، با شرکت پرستار اول تماس بگیرید و از همکاران ما در این مجموعه راهنمایی هایی در مورد هزینه پرستار و استخدام پرستار دریافت نمایید.

 

 

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خدمات پرستاری؛ دارید کارشناسان ما به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.