تاریخ انتشار: ژوئن 7, 2022نویسنده: دسته بندی: مقالات
لیست خدمات پرستاری در منزل

 

آیا به دنبال لیست خدمات پرستاری در منزل که از سوی پرستار اول ارائه داده می شوند هستید؟

آیا میدانید خدمات پرستاری این مجموعه در چه زمینه هایی ارائه داده می شود؟ با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا این موضوع را تحت بررسی قرار دهیم.

از آنجایی که امروزه مردم دارای مشغله های زیادی هستند و به خدمات پرستاری در منزل از عزیزانشان نیاز دارند، شرکت های بسیار زیادی در سطح شهر تاسیس شده اند که در زمینه خدمات پرستاری فعالیت دارند و پرستاران را برای مراقبت از مردم به خانه اعزام می کنند.

 

همچنین بخوانید: تورم در بدن سالمندان چه دلایلی دارد ،پرخوری در سالمندان چه دلایلی دارد

 

اما کسانی که قصد دارند تا برای استخدام پرستار اقدام کنند، نمی دانند که این مجموعه ها در چه زمینه هایی پرستار را به منزل اعزام می کند. به همین دلیل قصد داریم که این مساله را در رابطه با مجموعه پرستار اول تحت بررسی قرار دهیم.

 

لیست خدمات پرستاری در منزل

 

شرکت های پرستاری خدمات متفاوتی را برای پرستاری در منزل ارائه می دهند که در بین همه آنها، مجموعه پرستار اول خدمات پرستاری را به شرح زیر به همشهری های عزیز ما در تهران ارائه می دهد:

 

پرستاری از کودک

خدمات پرستاری در منزل

در مجموعه پرستار اول میتوانید خدماتی در زمینه های مختلف دریافت کنید که یکی از این خدمات پرستاری از کودکان است. پرستاری از کودکان در هر رده سنی از نوزاد گرفته تا کودک خردسال و یا کودکان دو قلو و چند قلو از سوی این مرکز پذیرفته می شود و میتوانید در این زمینه درخواست استخدام پرستار را صادر کنید و از خدمات پرستاری بهره مند گردید.

پرستاری از سالمند

خدمات پرستاری در منزل

سالمندانی که به دلیل کهولت سن به خدمات پرستاری در منزل نیاز دارند، از جمله کسانی هستند که برای رسیدگی به آنها می توانید از پرستار اول درخواست استخدام پرستار دهید. پرستاری از سالمندان در زمینه های مختلف برای انها قابل انجام است و پرستارانی که از سوی این مرکز اعزام می شوند تمامی اموری که برای مراقبت از یک سالمند مد نظر باشند را در صورت نیاز شما انجام خواهند داد.

پرستاری از بیمار

 

خدمات پرستاری در منزل

بیمارانی که به مراقبت از انها در منزل نیاز باشد مانند: بیماران مبتلا به کرونا و یا … می توانند تحت مراقبت پرستاران این مجموعه قرار بگیرند و تمامی رسیدگی های مورد نیاز برای انها انجام شود.

لازم به ذکر است که حتی بیمارانی که در کما به سر می برند و هوش ندارند نیز می توانند توسط پرستاران ما تحت مراقبت قرار بگیرند.

اما در این خصوص شما باید حیطه مسئولیت پرستار را برای او تعیین کنید و از او بخواهید که امور مد نظر شما را برای بیمار انجام دهید. با این وجود میتوانید به راحتی به امور روزمره خود رسیدگی کنید و نگران بیمار عزیز خود نباشید.

 

پرستاری از بیمارانی که مشکلات ذهنی دارند

همان طور که میدانید بیماران مبتلا به مشکلات ذهنی مانند: کسانی که به بیماری سندروم داون مبتلا هستند، شرایط بسیار سختی دارند و مراقبت از انها بسیار سخت و پیچیده است. در این زمینه نیز میتوانید از مجموعه پرستار اول برای خدمات پرستاری در منزل درخواست دهید تا بیمار مبتلا به مشکل ذهنی شما در خانه و در محیط آرام آن تحت مراقبت قرار بگیرد تا بتوانید انواع امور مورد نظر خود را انجام دهید.

مزایای دریافت خدمات پرستاری در منزل

از بارزترین مزیت های خدمات پرستاری در منزل باید به مواردی از قبیل زیر اشاره کرد:

  • آرامش کسانی که باید تحت پرستاری قرار بگیرند
  • کسب آرامش برای کسانی که به دنبال پرستار برای عزیزان خود هستند
  • امکان دریافت تمامی خدمات مورد نیاز
  • انجام کلیه امور مد نظر توسط پرستاران
  • و…

کلام پایانی

لیست خدمات پرستاری در منزل که از سوی مجموعه پرستار اول ارائه داده می شود را بررسی کردیم. اما در بخش پایانی لازم است تا به این موضوع نیز اشاره کنیم که در مجموعه پرستار اول علاوه بر خدمات پرستاری ذکر شده در فوق امور دیگری نیز برای همشهری های عزیز امکان پذیر هستند که این امور عبارتند از:

  • ارائه مشاوره خانواده و کودک در منزل
  • همراهی با بیمار تا مراکز درمانی
  • خدمات نظافتی منزل
  • هم کلام شدن با سالمندان
  • و…

با این وجود برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با خدمات پرستار اول میتوانید از طریق تلفن های درج شده در وب سایت با این مجموعه تماس بگیرید و پرسش های خود را از همکاران ما بپرسید.

 

 

 

چنانچه نیاز به مشاوره و راهنمایی در مورد خدمات پرستاری؛ دارید کارشناسان ما به‌ صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند.